subota, 6. srpnja 2013.

Sam&Cat!

Još 8.lipnja na Američkom Nickelodeonu prikazana je "pilot" epizoda najnovije serije Sam&Cat gdje u glavnim ulogama možemo vidjeti Jennette McCurdy(iz iCarlya) i Arianu Grande(iz Victoriousa).Dok čekamo sinkronizaciju 1.sezone na HR Nickelodeonu mi smo iskopale nekoliko informacija o seriji.

  • Prva sezona ima čak 20 epizoda!

  • Snimanje serije započelo je još u siječnju 2013.
  • Seriju je,baš poput iCarlya,Victoriousa i Drake&Josha,producirao Dan Schneider.Po tome pretpostavljamo da će biti dobra s obzirom da su sve od njegovih prijašnjih serija bile veliki hit.
  • Prvu tj. "pilot" epizodu Victoriousa gledalo je 5,2 milijuna gledatelja dok je "pilot" epizodu Sam&Cat gledalo 4,5 milijuna gledatelja.To znači da je prva epizoda Sam&Cat bila gledanija od ostalih nastavaka Victoriousa koje je gledalo samo 2,4 milijuna ljudi.
  • Priča započinje tako da Sam slučajno vidi kako smetlari  jednu djevojku (s to je Cat) bacaju u smetlarski kamijon,spašava ju i postaju frendice.Ubrzo se zaposle kao čuvarice djece nakon škole što će ih odvesti u različite avanture jer ta djeca i nisu baš poslušna.Što će se dalje dogoditi?Pa možemo vam samo reći da će biti jako zanimljivo...
  • Osim Sam i Cat u seriji se spominje još nekoliko sporednih likova poput Dice (Cameron Ocasio),None (Maree Cheatham), Goomera (Zoran Korach)...
  • Spominje se još jedan lik koji nam je poznat iz serije Victorious.To je Mr.Sikowitz (Eric Lange) koji i ovdje glumi profesora.
  • Nije poznato kada će serija prestati sa emitiranjem kao ni to kada će doći na HR Nickelodeon.No sigurni smo da nećemo propustiti ni jednu epizodu jer će se prva sezona,poput ostalih serija,stalno reprizirati...